lundi 19 janvier 2015






Oslikane riječi
Paroles peintes





Da bi se sve razumjelo
I Stablo s pogledom pramca
Stablo koje obožavaju gušteri i povijuše
A i oganj i slijepac

Da bi se spojilo krilo i rosa
Srce i oblak dan i noć
Prozor i vidik odasvud

Da bi se dokinulo
Kreveljenje nišdce
Što će se sutra kotrljati po zlatu

Da bi se dokrajčilo
Prenemaganje slatkasto
Divova punih sebe

Da bi se vidjele sve oči odražene
Od svih očiju
Da bi se vidjele sve oči jednako lijepe
Kao što one vide
More upojno

Da bi se lako smijalo
Jer ti je bilo vruće jer ti je bilo hladno
Jer si bio gladan jer si bio žedan

I da bi govor
Bio jednako podašan
Kao poljubac

Da bi se združila kupačica i rijeka
Kristal i plesačica oluje
Kora i doba dojki
Žudnja i mudrost djetinjstva

Da bi se dao ženi
Zamišljenoj i samoj
Oblik draganja
Koje je snivala

Da bi pustinje bile u sjeni
Umjesto da su u
Mojoj
Sjeni

Dati moram
Svoje
Dobro
Dati
Svoje
Pravo.





Pour tout comprendre
Même
L’arbre au regard de proue
L’arbre adoré des lézards et des lianes
Même le feu même l’aveugle

Pour abolir
La grimace du zéro
Qui demain roulera sur l’or

Pour trancher
Les petites manières
Des géants nourris d’eux-mêmes

Pour voir tous les yeux réfléchis
Par tous les yeux

Pour voir tous les yeux aussi beaux
Que ce qu’ils voient
Mer absorbante

Pour que l’on rie légèrement
D’avoir eu chaud d’avoir eu froid
D’avoir eu faim d’avoir eu soif

Pour que parler
Soit aussi généreux
Qu’embrasser

Pour mêler baigneuse et rivière
Cristal et danseuse d’orage
Aurore et la saison des seins
Désirs et sagesse d’enfance

Pour que les déserts soient dans l’ombre
Au lieu d’être dans
Mon
Ombre

Donner
Mon
Bien
Donner
Mon
Droit.     








Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire