samedi 13 septembre 2014






Bezbojni tjedan
La semaine pâle






Plavokosa plavokosa
bila je žena što je nestala među kockama ceste
tako lakima te biste pomislili da su od lišća
tako golemima te biste vjerovali da su to kuće

Sjećam se bilo je to jednog ponedjeljka
dana kad je sapun nagnao astronome da plaču

U utorak sam je ponovo vidio
bila je nalik na razvijene novine
što su lepršale na vjetrovima sa Olimpa
I nakon smiješka što se ugasio poput svjetiljke
ona je pozdravila svoju sestru fontanu
i vratila se u svoj maleni dvorac

U srijedu naga i mrtvački bleda a okružena ružama
ona je prolepršala kao maramica
ne pogledavši ni sjene svojih bližnjih
što su se pružile kao beskrajno more

U četvrtak vidio sam samo njezine oči
signale uvijek otvorene za sve katastrofe
Jedno je nestalo negdje iza mozga
a drugo je progutao sapun

Petak je kad ljubim
dan svih želja
Ali ona je utekla dozivajući
Rikša rikša moja je svirala izgubljena
Idi je potraži pod snijegom ili u moru

U subotu sam je čekao sa korijenom u ruci
spreman da joj zapalim u čast
zvijezde i noć što su me odvajale od nje
ali ona je bia izgubljena kao i njezina svirala
i kao dan bez ljubavi

I tako sam čekao nedjelju
ali nedjelja nikad nije došla
a ja sam ostao na dnu ognjišta
uplašen kao drvo







Blonde blonde
était la femme disparue entre les pavés
si légers qu'on les aurait crus de feuilles
si grands qu'on eût dit des maisons

C'était je m'en souvient un lundi
jour où le savon fait pleurer les astronomes

Le mardi je la revis
semblable à un journal déplié
flottant aux vents de l'Olympe
Après un sourire qui fila comme une lampe
elle salua sa soeur la fontaine
et retourna dans son château

Mercredi nue blême et ceinte de roses
elle passa comme un mouchoir
sans regarder les ombres de ses semblables
qui s'étendaient comme la mer

Jeudi je ne vis que ses yeux
signaux toujours ouverts pour toutes les catastrophes
L'un disparut derrière quelque cervelle
et l'autre fut avalé par un savon

Vendredi quand on aime
est le jour des désirs
Mais elle s'éloigna en criant
Tilbury tilbury ma flûte est perdue
Va-t'en la chercher sous la neige ou dans la mer

Samedi je l'attendais une racine à la main
prêt à brûler en son honneur
les astres et la nuit qui me séparaient d'elle
mais elle était perdue comme sa flûte
comme un jour sans amour

Et j'attendais le dimanche
mais dimanche ne vint jamais
et je restai dans le fond de la cheminée
comme un arbre égaré







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire